FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Autoklub České Republiky

Veškeré aktuální informace, které se týkají pořádání Mistrovství České republiky naleznete na stránkám Autoklubu ČR. K dispozici jsou zde sportovní řády, činovníci jednotlivých závodů, propozice, technické reglementy a spousta dalších informací o závodění v České republice. navštivte AČR a dozvíte se víc...

Aktualní okruhové informace

Aktuální informace o dění na českých okruzích naleznete na stránkám Automotodromu Most , nebo na stránkách Brněnského okruhu.


Přehled aktualit

Aktuální informace o K&K Racing Teamu

Mokré prokletí Štěpána Ládíka
K&K Racing Team boduje s novou posilou
Nezdařený start do sezóny 2009
Dubaj 2009_3
Dubaj 2009_2
Dubaj 2009_1

2008
MISTŘI ČR 2008

EPILOG 2008 - 2. a 3. místo
K&K Racing Team - CAT Wathes
K&K Racing Team zpět v čele Mistrovství ČR
Prasklý ráfek - warm up dlouhého závodu
GT Championship Brno - memoriál ing. Z.V.
TRUCK Prix Most - memoriál ing. Z.V.
Mostecké prokletí
K&K Racing Team - FORTIS Swiss Watches
MMČR Poznaň 2008 (Polsko)
BRNO WTCC - memoriál ing. Zděnka Vojtěcha
CCT Most - kolize s Pagani Zonda
CCT Most - K&K Racing Team vítězem ve své třídě
K&K Racing Team - další dvoubarevná M3
ČP ŠOW Most - K&K Racing Team 2x na stupni vítězů
K&K Racing Team v nových barvách
K&K Racing Team - Hungaroring 2008
K&K Racing Team - nová krev
Kalendář závodní sezóny 2008

2007
Petr Kačírek jde svou cestou
Parádní zakončení sezóny 2007
A je to tu - 24H Dubai - zdárné zahájení sezóny 2007
Přípravy na The Toyo Tires 24H Dubai 2007 - druhý pokus
Mokré prokletí Štěpána Ládíka



6.6.2009     16:15

Byl to těžký závod, který se startoval za hustého deště a pod Safety Carem. Postavili jsme do závodu dva vozy BMW M3. Jeden z nich bohužel závod nedokončil. Naší červenou M3 staroval na prvních 39 minut Matěj Kotrba. "Start byl opravdu velmi náročný. Když starujete v takovém chumlu silných vozů za silného deště nevidíte prakticky vůbec nic před sebou. Jedete na boční pohled a brzdová světla před vámi. Nedá se ale reagoval na situaci která je v mlze před vámi, kterou nevidíte. Je to tedy buď a nebo." říká Matěj Kotrba. Až na mlžící se okno proběhl rozjezd 36 bez závažných problémů kromě malého výletu mimo trať. Matěje vystřídal Štěpán a nevedl si v úvodu špatně. Bohužel při nájezdu na cílovou rovinku drobnou nepozorností ztratil kontrolu nad vozem a havaroval. Na mokré trávě auto ještě zrychlí a tak na sebe náraz do svodidel nenechal dlouho čekat. Voda je prostě zrádná a vyžaduje plnou koncentraci.